Vid vårt fågelbord.

Den här helgen är det meningen att man ska räkna fåglarna utanför köksfönstret. Det är svårt. De sitter ju inte stilla så länge att jag hinner. Dessutom är jag urusel på fågelnamn. Istället plockade jag fram kameran och tog seriebilder. Tänkte att om jag knäpper många kort måste något bli bra. Gudskelov för digitalkameran. Knäpp och radera! Men jag lyckades få några att fastna.

Här är våra hungriga gäster.

DSC_0063  DSC_0073 DSC_0074 DSC_0087 DSC_0093 DSC_0117 DSC_0008 DSC_0013

Kommentera

