Idéer från trädgårdsmässan

Igår var jag på Trädgårdsmässan. Nu är jag jättepeppad och inspirerad. Vi ska lägga gatsten och det här tycker jag är en trevlig idé att ta efter..

.Bild Bild

Det ser ut som växterna sprängt sig upp. Snyggt! Mest imponerad blev jag av denna mur av vedträn. Slöseri med ved kan tyckas, men jag vill ha!

En monter visar vad man kan använda skrotbilar till. Kul, hoppas bara att det inte blir en trend. Passar nog bäst på mässor och inte ute i naturen.

Bild Bild

 

2 thoughts on “Idéer från trädgårdsmässan

  1. Jag var på mässan idag… jisses vad folk och saker överallt! Fyra timmar höll vi ut, sen kroknade vi av och åkte hem. Men trevligt att botanisera bland verktyg, växter och allehanda tillbehör! 🙂

Kommentera

